Pages

1 Mart 2013 Cuma

Demet Akalın Türkan Şarkı Sözü

Demet Akalın Türkan Şarkı Sözü


Dün gece  birkaç film seyrettim
Canım çıktı ağlamaktan
O Türkan yok mu o Türkan
Yine öptürmedi dudaktan
Kim bilir gelen geçen ne diyor halime ben 
Ben değilim bugünlerde
Yediğim nanelerin haddi hesabı yok
Şişenin dibindeyim çok mutsuzum çok çok çok 
Kendiliğinden gelsen ne olur
Aramıyorum yiğitlikten
Sendeki sabırda mübarek paslanmaz çelikten
Dün gece birkaç film seyrettim
Canım çıktı ağlamaktan
O Türkan  yok mu o Türkan
Yine öptürmedi dudaktan
Kim bilir gelen geçen ne diyor halime ben
Ben değilim bugünlerde
Yediğim nanelerin haddi hesabi yok
Şişenin dibindeyim çok mutsuzum çok çok çok 
Kendiliğinden gelsen ne olur
Aramıyorum yiğitlikten
Sendeki sabırda mübarek paslanmaz çelikten
Dün gece birkaç film seyrettim 
Canım çıktı ağlamaktan
O Türkan yok mu o Türkan 
Yine öptürmedi dudaktan
Dün gece birkaç film seyrettim
Canım çıktı ağlamaktan
O Türkan yok mu o Türkan 
Yine öptürmedi dudaktan

Gökhan Tepe:
Oooooof öptürmedi dudaktan

Dün gece birkaç film seyrettim 
Canım çıktı ağlamaktan
O Türkan yok mu o Türkan 
Yine öptürmedi dudaktan
Dün gece birkaç film seyrettim 
Canım çıktı ağlamaktan
O Türkan yok mu o Türkan
Yine öptürmedi dudaktan

Söz: Ayla Çelik
Müzik: Gökhan Tepe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder