Pages

1 Mart 2013 Cuma

Kaş Alma Önerileri

Evde kendi kendinize kaşlarınızın şeklini bozmadan nasıl kaşlarınızı nasıl alacağınızı adım adım anlatıyoruz.
Kaş aldırmak için sürekli kuaföre gidecek vakit bulmak ve herkese güvenmek oldukça zor. Her defasında istediğinden fazla inceltilmesine artık tahammül edemeyenler ve bu işin üstesinden be de gelebilirim diyen kadınlar kendi kendilerinin güzellik uzmanı olabilirler. Fakat bu işin sonu yeniden güzellik salonunda bitebilir. Kaşlarımızın şeklini bozmadan nasıl almamız gerektiğini öğrenmeden bu işe sakın başlamayın!



Adım adım doğru kaş alma

Birinci adım: Kaş alma işlemi sırasında daha az acı hissetmek için önce ılık suyla ıslattığımız makyaj temizleme petlerini kaşlarımızda bir süre bekletmeliyiz.

ikinci adım: Kaşlarınızı bir kaş tarağıyla yukarı doğru tarayın. Bu işlemi yapmadan kaş almaya başladığımızda daha açık renk olan kılların ucunu göremeyiz ve kaş alma işlemimiz oldukça zorlaşır.

Üçüncü adım: Yüzümüzün şekline en iyi yakışacak kaş şekline karar verip kıl köklerine yakın bir şekilde tuttuğumuz cımbızla, kaşlarımızın çıkış yönüne doğru almamız gerekir. Eğer ters yönde çekersek kıl kopabilir ve ikinci bir işleme gerek duyabiliriz.

Dördüncü adım: Yüzümüzdeki kaş kıllarından kurtulduktan sonra ferah bir nemlendirici sürebiliriz.

womenist.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder