Pages

3 Mart 2013 Pazar

Makyaj Nasıl Yapılır Resimli Anlatım


Adım 1: Öncelikle cilt tipinizi belirleyin, nemli, karma ve kuru... Bir kozmetik mağazasına gidin ve onların önerileriyle cilt tipinize uygun makyaj malzemelerini alın.


Adım 2: Makyaja başlamadan önce yüzünüzü güzelce temizleyin. Cilt tipinize uygun temizleme jeli kullanabilirsiniz. Yüzünüzü temiz bir havlu ile kurulayın. Son olarak bir pamuk yardımıyla yüzünüze tonik yapın. Gül suyu yada herhangi bir tonik olabilir. Tonik ile yüzünüzün pH değeri dengelenecek ve gözeneklerinizde geri kalan kirleri temizleyecektir.


Adım 3: Cildi temizledikten sonra mutlaka nemlendirici kullanmalıyız. Aksi taktirde yüzümüz daha fazla yağ salgılamaya başlayacak ve bu da sivilcelere sebep olacaktır. Yüzünüzü cilt tipinize uygun bir nemlendirici ile masaj yapın. Nemlendiriciyi uygun bir fırça veya sünger yardımıyla uygulayabilirsiniz. Göz çevreniz hariç tüm bölgeye uygulayın. Cildinizin nemlendiriciyi emmesi için bir kaç dakika bekleyiniz.


Adım 4: Makyajınızın uzun ömürlü olması için cildinizin pürüzsüz görünmesi için makyaj altına bir fondöten veya pudra gibi bir kapatıcı uygulamak gerekiyor.


Adım 5: Yüzünüzdeki kırmızı lekeler, sivilce lekeleri, akneleri kapatmak için kapatıcı kullanın. Gözlerinin etrafındaki, burun üstündeki delikleri kapatın. Kapatıcıyı sürdükten sonra elinizle hafifçe dağıtın.


Adım 6: Kaş altına kaş kemiği ve elmacık kemiklerine açık renk pudra uygulayın.


Adım 7: Yanaklarınıza allık sürün. Allığı güzel sürülmesi için gülümseyin böylece elmacık kemikleriniz ortaya çıkacaktır. Elmacık kemiklerinizin en başından aşağıya doğru bir çizgi halinde allığınızı sürün.


Adım 8:  Kahverengi yada siyah renk göz kalemi ile alt ve üst göz kapaklarınızı boyayın. Doğal bir görünüm için bir göz farı sürün ve fırçayla dağıtarak uygulayın.


Adım 9: Kaş renginize yakın tonlarda bir kaş kalemi ile kaşlarınızı hafifçe kaşınızdaki boş alanları doldurun. Sonra bir fırça ile hafif darbelerle rengi dağıtın. Böylelikle kaşlarınız doğal görünür.


Adım 10: Herhangi bir maskara uygulamadan önce bir kirpik kıvırıcı kullanın. Kirpik yapınıza uygun bir maskara seçin. Eğer kirpikleriniz kısa ise hacim, uzunluk katacak bir rimel seçmelisiniz. Maskara fırçasını fazlalıkları almak için sürekli batırıp çıkarmayın. Bu maskaranın hava almasına neden olur. Fırçayı bir kez çekin ve fazlalıkları bir peçeteye silin. Aşağıya bakarak yukarıya doğru üst kirpiklerinize rimeli uygulayın. Alt kirpikleri iç kısımdan dışa doğru rimelleyin.


Adım 11: Dudağınıza dudak kremi sürün. Bu rujun dudağınızda daha iyi görünmesini ve daha uzun süre kalmasını sağlar.


Adım 12: Dudak renginizle aynı bir kalemle dudak çevresini çizin. Dudaklarınız çok keskin olmasın. Dudak hatlarınızı belirginleştirmek dudaklarınızı dolgun gösterir.


Adım 13: Artık dudaklarınıza ruj sürebilirsiniz. Ruju sürdükten sonra fırçayla dağıtın. Bir mendil ile hafifçe boyanmış dudakları kurulayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder