Pages

3 Mart 2013 Pazar

Sinem Kobal Güzellik Sırlarını Anlattı

Güzel oyuncu Sinem Kobal, içinde kendisini rahat ve huzurlu hissettiği kıyafetleri giymeyi sevdiğini söylüyor. Sırf moda diye bana yakışmayan bir kıyafeti günlük hayatımda giymem! buseterim.com adresli internet sitesinde hey ay ünlülerin gardıroplarını mercak altına alan Buse Terim'in bu ayki konuğu 'Romantik Komedi 2: Bekarlığa Veda' filminin yıldızı Sinem Kobal oldu.

Terim; blogu için hem Kobal'ın gardırabını görüntüledi, hem de güzel oyuncuya merak ettiklerini sordu.

Nasıl bir stilin var?
Gözüme, ruhuma hitap eden, kendimi huzurlu ve mutlu hissettiğim her şeyi giyerim! Sade ama şık olmayı severim. Bu stilin en iyi temsilcilerinden olan Kate Moss'a bayılıyorum.

Takmayı en çok sevdiğin aksesuar nedir?
Kolye ve bileklik vazgeçilmezlerim. Bir sürü takıyla dolu bileklere bayılıyorum, 'arm party' konsepti sanki benim için yaratılmış. Ülseven takılarım ise favorilerim.

Modayı takip etmek zorunda olduğun bir iş yapıyorsun, bu özel hayatındaki kıyafet seçimini de etkiliyor mu?
Modayla yakın olan projelerde yer almam tabii ki bu konuda vizyonumu genişletiyor. Ama bana yakışmadığını düşündüğüm bir kıyafeti işim gereği giysem bile günlük hayatımda moda diye giymem. Tercihlerimi ise uyandığım gün ve ruh halim belirler.
Türkiye'de ve yurt dışında takip ettiğim bloglar var mı? Olmaz mı! En başta sen. Yurt dışında ise Chiara Ferragni ve The Sartorialist'in bloglarına göz atmayı seviyorum.

Formunu nasıl koruyorsun? Nasıl besleniyorsun ve spor yapıyor musun?
Düzenli olarak pilates yapıyorum ve koşuyorum. Koşuyu özellikle açık havada yapmayı tercih ediyorum çünkü çok daha etkili olduğunu düşünüyorum. Yemekle ve tatlılarla aram fazla iyi, bunu da spor yaparak engelliyorum. Kilomu böyle kolaylıkla koruyabiliyorum. Beslenirken organik ürünler tüketmeye çalışıyorum. En önemli kuralım ise sabah aç karnına mutlaka bir bardak ılık su ve normal su içtikten sonra kahvaltı etmek. Bunu her yemek öncesi de mutlaka uyguluyorum.

Son olarak Romantik Komedi 2: Bekarlığa Veda ' filminde canlandırdığın 'Didem'in stilini nasıl buluyorsun?
İnanılmaz beğeniyorum giyim tarzını ve kendime çok yakın buluyorum. Bir tek farkla; ben öğlen vakti 'Didem' kadar topuklularla gezemem. Onun dışında baktığında, gardırobumuz çok benziyor.

SAÇLARIM İÇİN YILAN-BADEM YAĞI KARIŞIMI...
Yıllardır hep uzun ve bakımlı duran saçlarının sırrını herkes çok merak ediyor. Bakım yapıyor musun saçlarına?
Aktarlardaki yılan-badem yağı karışımını kullanıyorum. Son keşfim ise keratin bakımı; saçı inanılmaz toparlıyor ve hacim veriyor. Genelde bakımlar, saç ağırlaştırır; o yüzden hacmi kaybolmasın, hem de toparlansın istiyorsanız, mutlaka keratin kullanın. Günlük hayatta saç uçlarına argan yağı, o yoksa kokusunu sevdiğiniz herhangi bir yağı sürüp kuruluğunu alabilirsiniz.

acunn.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder